SKO NOJJA !



Åååh jag har åkt på världens sko nojja, skor skor å mers skor typ jag vill ha skor! Haha :D 


 Veckans hiss är helt klart :


PUMPS!
Ååh jag har verkligen verkligen fastnat för pumps just nu, speciellt mocka pumps! Svarta, bruna å beiga, så jävla snyggt å passar till allt, jag måste verkligen skaffa mig iaf 2 par pumps, ett par svarta och ett par ljusa ETT MÅSTE, PUMPSNOJJA!




Veckans diss är helt klart spotify just nu för att dom e så jävla dåliga, inte det att det e dyrt att betala 50 kr i månaden för att ha det, men mer än 50% av alla som körde spotify förr är nog tillbaka på youtube nu eller använder den nya TUBEIFY, ingenting mot spotify men det e ju musik som vi slipper batala för iaf så tummen ner för spotify som just tappat jävligt mycket kunder!
 


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback