Smile..



Jaa då vare tordag och jag har nästan allting klart inför imöra, känns bra!
Men av någon anledning e jag inte taggad för 5 öre just nu, men va fan det kommer la :)
Imöra åker jag te Bengtsfors igen och gör mejj redo för Bunker på lördag, det ska bli grymt kuligt!
Ska träffa jocke imöra med, längtar! Saknar honom jävligt mkt så det e guld värt! ♥
Sen Marie med så klart, min lilla knas mupp, å förhoppningsvis jonas en sväng oxå :)
Sen ska jag ju även få träffa pluttis igen, som jag oxå har saknar sjukt jävla mkt så aah ska helt enkelt få träffa dom bästa under samma helg , underbart!

Nee nu ska jag ta å dejta natten, har lite å göra tidigt imöra innan jag beger mig te Åhléns ;D

xoxo


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback