Whatever..

Jaaa då va man hemma efter en helg i årjäng, SKÖNT !

Jaaa helgen bestod la av typ party, fredag vart det party hos marie i bengtsfors med marie, jocke, jonas, Pluttis, jonas nya ragg, en slampa å 2 söta cheeyyer, å nöe mer haha, kvällen va la helt OK! Vi va la tbx i årjäng typ 4 på natta så blev att käka sen soova :P haha

Lördag vaknar man å e gött bakis 7 på morgonen men klarar fan inet somna om så va bara att sätta igång tv'n å försöka vända på sig i den jävla soffan typ men inte fan kunde jag sova asså xD haha. Kvällen slutade med fylla för mejj iaf dom andra 2 segade sig bara typ, sen träffade jag majs en stund pratade lite med honom, sen kom stefan, haggen å niklas med så dom hängde på te kenny tsms med mejj å Martin, så drack där en liten stund sen drog dom så vi tog natta eller ah försökte ta natta iaf, somnade väl vid 5-6 på morgonen å kan ju säga att jag sov fan hela söndagen typ i kennys fotölj! Haha. På Söndag blev det även bakfylle pizza på city för min del, Vesuvio med kebabsås å kall ost ♥, så jäääävla gött ! Haha.

Idag va jag på Arbetsintervju i årjäng, tror det gick bra iaf så ska tillbaka nästa måndag och testa en dag å se hur det går men får hoppas att det går bra iaf :). Sen bev det buss för min del hem till örebro igen, å kan ju säga att de e härligt att vara hemma igen faktiskt! Nu ska jag snart göra mig en stor kopp te sen ska jag lägga mig å kolla på tv, nee duscha först, haha puss på en låååång dusch nu!!

Seee yaah :D

Å förresten, tummen upp för mig som har varit rökfri i 2 dagar nu, denna gången har jag även viljan på min sida så nu e det färdigt! (y


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback